TéGéTèl: Klaar voor een nieuwe koers!
TéGéTèl introduceert met trots de nieuwe directie: Stefan Zijlstra en Simon Scholten. Stefan, sinds 2014 IT-Directeur, werkt sinds 1 maart samen met Simon, de nieuwe Commercieel Directeur. Martin Meijers draagt na ruim 25 jaar het stokje over aan deze dynamische nieuwe generatie.
Een ijzersterk duo
Stefan en Simon vormen samen een ijzersterk duo, klaar om TéGéTèl naar nieuwe hoogten te brengen. “We hebben dezelfde visie, ambitie en drive,” benadrukt Stefan. Simon vult aan: "Ik werk hier nu zes maanden, maar het voelt alsof ik er al jaren ben. We hebben een loyaal team en mooie plannen voor de toekomst.”
De samensmelting van telecom en ICT
Met de opkomst van VoIP-telefonie en Cloud-oplossingen zijn telecom en ICT steeds meer verweven geraakt. TéGéTèl heeft zich daarom naast telecom ook op ICT gericht. “We hebben ons eigen team van ervaren ICT-specialisten opgebouwd, zodat we één loket kunnen bieden voor alle IT-, security- en telecomdiensten,” aldus Stefan.
ICT: Het kloppend hart van TéGéTèl
Het kantoor in Gorinchem is het kloppend hart van TéGéTèl. De supportdesk zorgt ervoor dat klanten probleemloos en veilig kunnen blijven werken, met een team dat dag en nacht klaarstaat voor ondersteuning.
Focus op de toekomst
Gewapend met een nieuwe naam én een nieuw logo kijkt TéGéTèl vol vertrouwen naar de toekomst als managed service provider (MSP). “De markt wil MSP’s die klanten écht ontzorgen,” zegt Simon. TéGéTèl heeft daarom, met ondersteuning van het KPN Transitieprogramma, nieuwe producten en diensten ontwikkeld die hier perfect bij passen.
Met Stefan en Simon aan het roer en een hecht team achter zich, staat TéGéTèl klaar voor een veelbelovende toekomst. Wil jij meer weten over de plannen en producten van TéGéTèl? Neem contact op via 085 – 04 79 777 of stuur een bericht via LinkedIn.
Een ijzersterk duo
Stefan en Simon vormen samen een ijzersterk duo, klaar om TéGéTèl naar nieuwe hoogten te brengen. “We hebben dezelfde visie, ambitie en drive,” benadrukt Stefan. Simon vult aan: "Ik werk hier nu zes maanden, maar het voelt alsof ik er al jaren ben. We hebben een loyaal team en mooie plannen voor de toekomst.”
De samensmelting van telecom en ICT
Met de opkomst van VoIP-telefonie en Cloud-oplossingen zijn telecom en ICT steeds meer verweven geraakt. TéGéTèl heeft zich daarom naast telecom ook op ICT gericht. “We hebben ons eigen team van ervaren ICT-specialisten opgebouwd, zodat we één loket kunnen bieden voor alle IT-, security- en telecomdiensten,” aldus Stefan.
ICT: Het kloppend hart van TéGéTèl
Het kantoor in Gorinchem is het kloppend hart van TéGéTèl. De supportdesk zorgt ervoor dat klanten probleemloos en veilig kunnen blijven werken, met een team dat dag en nacht klaarstaat voor ondersteuning.
Focus op de toekomst
Gewapend met een nieuwe naam én een nieuw logo kijkt TéGéTèl vol vertrouwen naar de toekomst als managed service provider (MSP). “De markt wil MSP’s die klanten écht ontzorgen,” zegt Simon. TéGéTèl heeft daarom, met ondersteuning van het KPN Transitieprogramma, nieuwe producten en diensten ontwikkeld die hier perfect bij passen.
Met Stefan en Simon aan het roer en een hecht team achter zich, staat TéGéTèl klaar voor een veelbelovende toekomst. Wil jij meer weten over de plannen en producten van TéGéTèl? Neem contact op via 085 – 04 79 777 of stuur een bericht via LinkedIn.
Rivierenland Business nummer 4 2024
Lees volledige uitgave online