Webwinkel Vakdagen 2014
Wanneer: 22 januari t/m 23 januari 2014
Waar: Jaarbeurs Utrecht
Informatie: www.webwinkelvakdagen.nl
VSK
Wanneer: 3 februari t/m 7 februari 2014
Waar: Jaarbeurs Utrecht
Informatie: www.jaarbeursutrecht.nl
LED Expo
Wanneer: 3 februari t/m 6 februari 2014
Waar: Jaarbeurs Utrecht
Informatie: www.ledexpo.nl
Tuinbouw Relatiedagen
Wanneer: 11 t/m 13 februari 2014
Waar: Evenementenhal Gorinchem
Informatie: www.evenementenhal.nl
Auto Professioneel en Schadeherstel
Vakbeurzen
Wanneer: 11 t/m 13 maart 2014
Waar: Evenementenhal Gorinchem
Informatie: www.evenementenhal.nl
Fenexpo
Wanneer: 15, 16 en 17 april 2014
Waar: Evenementenhal Gorinchem
Informatie: www.evenementenhal.nl
AGENDA
Communicatie als levensader
Voor veel bedrijven is de communicatie één van de levensaders. Met communicatie bedoel ik dan in dit geval ‘telefonie’.
Dagelijks worden talloze inkomende en uitgaande gesprekken gevoerd. Velen van u zullen dit waarschijnlijk nog steeds via een, zoals wij dat inmiddels noemen, ‘traditionele’ telefooncentrale doen. Ergens in uw pand is iets tegen de wand of in een kast gemonteerd waar via aparte snoeren telefoons op aangesloten zijn.
Ik hoor u denken: dat kan wel eens kloppen. Maar wat als deze centrale na vele trouwe dienstjaren aan vervanging toe is? Investeert u dan in een verouderd telefoonsysteem? Of maakt u de overstap naar een telefooncentrale in de Cloud?
Dat laatste zou ik wel overwegen. Wijzelf noemen onze hosted telefonie oplossing ‘ASPect Foon’.
Enkele kenmerken en voordelen van deze manier van bellen
Geen investering in “dure†telefoniesystemen, flexibel, betalen naar gebruik, als ASPect Foon gebruiker belt u onderling gratis, geen zorgen over beheer en onderhoud, mogelijkheden voor koppeling met uw bedrijfsapplicatie en eenvoudig uit te breiden. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Duidelijke communicatie via een aparte verbinding
Nu maakt u voor het spraakverkeer gebruik van ISDN lijnen. Met hosted telefonie is dit allemaal niet meer nodig. Voor het aantal spraakkanalen dat u nodig heeft leggen we een aparte internetverbinding aan. Is er behoefte aan meer spraakkanalen, dan schalen we de verbinding op. De verbinding nemen we op in ons beveiligde netwerk, zodat de kwaliteit van de gesprekken is gegarandeerd. Op hakkelende en krakende gesprekken zit u niet te wachten, als het om de communicatie met uw relaties gaat.
Is uw telefooncentrale aan vervanging toe, groeit uw bedrijf en wilt u vestigingen met elkaar laten bellen, efficiënter of flexibeler werken of wilt u gebruik maken van slimme tools? Neemt u dan gerust contact op met mij of één van mijn collega’s.
Bart Boer
column
rivierenland business | nummer 6 | januari 2014