31 augustus jongstleden werd de volledig verbouwde Sligro-vestiging in Tiel groots en feestelijk heropend. Jord Althuizen (Auteur van de BBQ bestseller boeken 'Smokey Goodness') Sandra Ysbrandy (Bekend van onder andere het NPO-programma Tijd voor Max), Wim van Heun (VestigingsdirecteurSligro Tiel) en Henk Schipper (Directeur Zelfbediening Sligro), openden de vestiging officieel met een gezamenlijke druk op de knop.
De opening stond in het teken van inspireren met masterclasses en kookdemonstraties van een groot aantal regionale topkoks en landelijke bekendheden. Aanwezigen konden genieten van proeverijen, interessante workshops, outdoor cooking, foodtrucks en alles wat Sligro te bieden heeft.
Geheel vernieuwd
Dit voorjaar is de vestiging compleet verbouwd. Dat is in fases gebeurd omdat de vestiging gedurende de verbouwing open bleef voor klanten. Elke afdeling is geheel vernieuwd. Op een verkoopvloeroppervlak van zo'n 4.000 m2 is nu een compleet bedrijfsmatig assortiment food en non food beschikbaar voor horecaondernemers, foodprofessionals en het MKB.
Sligro Tiel is er voor alle ondernemers
Iedere ondernemer kan een Sligro-pas aanvragen en inkopen doen. In de groots opgezette vestiging vinden ondernemers een compleet assortiment met wijn, koffie, thee, bier en een groot assortiment non-food en kantoorbenodigdheden. In de vestiging staan medewerkers klaar om met passie klanten te voorzien van een kundig advies voor zakelijke evenementen zoals een bedrijfsborrel of barbecue.
De voordelen van Sligro
Sligro biedt persoonlijke service, unieke producten, volop inspiratie en economisch voordeel. Met een verrassend compleet assortiment, persoonlijk advies vanuit een passie voor food, meer marge en scherpe acties voor slimme inkopers en gunstig gelegen, overzichtelijke en inspirerende locaties, maakt Sligro het verschil.
Spaaracties en events
Sligro-klanten profiteren van gratis toegang tot evenementen, concerten en musicals: ideaal voor bedrijfsfeesten. Bovendien vinden er regelmatig exclusieve evenementen plaats in de vestiging, zoals inspirerende proeverijen en clinics.
Marktleider
Sligro is de groothandelsformule van Sligro Food Group en is met een landelijk netwerk van 50 zelfbedieningsgroothandels en 8 bezorggroothandels marktleider in Nederland. Sligro richt zich specifiek op groot- en kleinschalige horeca, recreatie, cateraars, grootverbruikers, bedrijfsrestaurants, pompshops, het midden- en kleinbedrijf en kleinschalige retailbedrijven. Klanten kunnen beschikken over circa 75.000 food- en aan food gerelateerde non-foodartikelen. Over het jaar 2016 is een omzet gerealiseerd van ? 2,8 miljard met een nettowinst van ? 73 miljoen. Het gemiddeld aantal personeelsleden op fulltimebasis bedroeg ruim 6.600. De aandelen van Sligro Food Group staan genoteerd op NYSE Euronext.