Veel bedrijven willen gebruik gaan maken van deze dienst zonder hoge investeringen te hoeven doen in een nieuwe belomgeving. Maar wat mag je nu eigenlijk als klant verwachten van een hosted telefonie leverancier? Er zijn vele aanbieders, maar allemaal met een eigen manier van werken.
Hier wringt nu juist de schoen!
Want zijn al deze partijen voldoende op de hoogte van uw specifieke situatie? Bieden ze voldoende kennis van zaken? Wie kan er aangesproken worden op de juiste werking van uw belomgeving.
We hebben niet alleen te maken met functies op de toestellen en een verbinding waar de gesprekken overheen gaan. Daar tussenin zitten nog veel meer onmisbare schakels die van grote invloed zijn op de kwaliteit en beschikbaarheid van de dienst. Het is dus van belang dat uw leverancier u op al deze gebieden kan ondersteunen en uw aanspreekpunt is. In dat geval kan een optimaal werkende telefonie-oplossing gegarandeerd worden.
Beschikbaarheid
Het is hierbij belangrijk om vooraf uw risico’s in kaart te brengen ingeval van het uitvallen van de dienst. Hoe lang kunt u zonder telefonie? Beschikt u over alternatieven om contact met uw relaties te onderhouden? Denk aan mail, mobiel bellen, chat, Skype of social media. Vaste telefonie is immers niet meer de enige manier om te communiceren.
Hosted telefonie is een flexibele en toekomstvaste oplossing. Maar kies wel voor een leverancier die u van A tot Z kan ondersteunen!
Aspect | ICT
Industriestraat 28
3371 XD Hardinxveld-Giessendam
0184 - 675 400
www.aspect-ict.nl
Hosted telefonie is de toekomst, maar let op!
De Haan realiseert nieuw opslagdepot voor archieven en hoogwaardige opslag
De Haan breidt uit
In Alblasserdam realiseert De Haan een nieuw hoogwaardig opslagdepot. Met een totale capaciteit van 550 containers komt De Haan tegemoet aan de groeiende vraag naar tijdelijke of langdurige opslag in een geconditioneerde en veilige opslagfaciliteit. Met een vergroting van de opslagcapaciteit naar 100.000 m3 biedt De Haan hoogwaardige oplossingen voor de opslag en het beheer van archieven, waardevolle goederen en inboedels. De geplande oplevering is mei 2014.
Opslaan en digitaliseren van archieven
Het Nieuwe Werken versterkt de overgang van analoog naar digitaal werken. Hierdoor kiezen organisaties voor andere inrichting van hun kantooromgeving, waardoor het papieren archief steeds vaker extern wordt opgeslagen of gedigitaliseerd.
De Haan archiefbeheer
De Haan verzorgt sinds de jaren ‘80 het archiefbeheer, de digitalisering en de opslag van archieven voor gemeenten, bedrijven en instellingen in geheel Nederland. Van internationale beursgenoteerde ondernemingen tot het midden- en klein-bedrijf, waarbij opslag en digitalisering al mogelijk is vanaf 1 dossier. De veilige faciliteiten, vakkundige dienstverlening en een flexibele klantgerichte aanpak borgt de kwaliteit, die past bij de hoge normen van de PRISM en KVAN. Onze ervaren archiefverhuizers zijn speciaal opgeleid in het verzorgen van deze streng beveiligde dienstverlening.
Meer info: www.dehaan-archiefbeheer.nl.
De Haan groep
Sinds 1777 is De Haan actief voor bedrijven en particulieren op het gebied van internationale verhuizingen, bedrijfsverhuizingen en archiefbeheer. Het familiebedrijf biedt werkgelegenheid aan ruim 100 medewerkers en is in handen van de 8ste generatie De Haan.
rivierenland business | nummer 1 | maart 2014
column