‘Ondernemers zijn de basis van het succes’

Magazines | Rivierenland Business nummer 6 2012

Er bloeit iets moois in de ‘Wereld van Brandwijk’

In een tijd van economische neergang investeren in een nieuw bedrijfspand. Het is het resultaat van drie decennia innovatief en verantwoord vooruitstrevend ondernemen. Maar er is nog een factor die

bepalend is voor het succes van Brandwijk Kerstpakketten en Promo.nl: het is het verhaal van een

gedreven ondernemer die in zijn ‘Wereld van Brandwijk’ een geluksbloem zag opbloeien…

fotografie Cynthia Brandwijk

De historie van de Brandwijk ondernemingen luistert als een succesverhaal. Een kaasschuurtje werd een energie- en milieuvriendelijk bedrijfspand en een vuistdikke papieren catalogus veranderde in een digitale presentatie op een webkey. Maar na drie decennia ondernemen is de bedrijfsfilosofie onveranderd. De clientèle gaat nog altijd ‘op bezoek bij Dick en Pieta’. Groot geworden door klein te blijven. De ondernemingen zijn altijd bereikbaar en de dienstverlening is optimaal. Bovendien is er een onvoorwaardelijk vertrouwen in de expertise en ervaring van het ondernemersechtpaar. Zelfs nu budgets slinken weet men een persoonlijke boodschap op creatieve, kwalitatief hoogwaardige en effectvolle wijze te realiseren. Dat geldt ook voor duurzaamheid. Men slaagt erin steeds meer duurzame producten te gebruiken zonder dat dit ten koste gaat van originaliteit of zeggingskracht.

… Moeder Pieta is het creatieve brein achter het assortiment. Zij kijkt door een klantenbril naar de nationale en internationale trends en slaagt er jaarlijks in deze te vertalen naar onderscheidende kerstpakketten. De drie dochters vervullen een specifieke rol binnen de ondernemingen. Cynthia, de oudste, coördineert voor beide ondernemingen de communicatie en exposeert als afgestudeerd fotografe regelmatig haar bijzondere en indringende werk…

Promo.nl is de jongste onderneming maar begint een steeds grotere rol te spelen. Het bedrijf dat is gespecialiseerd in relatiegeschenken, promotie artikelen en custom made heeft hetzelfde DNA als de grote ‘kerstpakketten broer’. Door expertise en creativiteit te combineren met voldoende aandacht voor de wensen en mogelijkheden wordt op creatieve, onderscheidende en effectvolle wijze invulling gegeven aan de communicatie doelstellingen van de klanten. Juist nu de budgetten onder druk staan als gevolg van de economische recessie. Promo.nl manifesteert zich op bijzondere wijze in de ‘Wereld van Brandwijk’. Prachtige showrooms geven een indringend beeld van de onbegrensde mogelijkheden. Maar tegelijkertijd heerst het besef dat men haar status voortdurend waar moet maken. Een attitude die recentelijk door diverse VIP’s werd opgemerkt en bewonderd. Ivo Opstelten, minister van Veiligheid en Justitie zei: “Geweldig stimulerende ondernemers die het telkens weer iets beter willen doen” en Hans Biesheuvel, voorzitter van MKB Nederland concludeerde: “Als dit soort mensen de ruimte krijgt dan komt het goed met Nederland.”

…De middelste dochter Milou is verantwoordelijk voor de kerstpakketten en daarnaast als vrijwilliger actief bij de Stichting Kenya Care. In die hoedanigheid bezoekt zij jaarlijks projecten in Kenya waar HIV besmette moeders worden geholpen. De jongste telg, Kimberly, rondde recentelijk haar studie economie af en etaleert haar kennis als office manager van Promo.nl…

Beide ondernemingen tonen op meerdere terreinen voortdurend hun innovatieve kracht. Niet alleen op productniveau of met bettrekking tot duurzaam ondernemen maar ook in hun communicatie is men vooruitstrevend. Men investeerde in een bedieningsvriendelijke en technisch geavanceerde website en ook de presentatie van het assortiment is vernieuwend.

Promo.nl gaf haar clientèle vorig jaar een webkey waarmee het assortiment digitaal kan worden bekeken. Hiermee leverde het een bijdrage aan het terugdringen van de bomenkap en papierberg. Dit jaar komt men met een Flashdrive waarop men verschillende catalogi digitaal kan bekijken en waarop Eego is geprogrammeerd. Een uniek product dat inspeelt op de actualiteit van het veilig opslaan van geheugen in de cloud. Klanten kunnen hierdoor permanent worden geïnformeerd en hebben bovendien de beschikking over een bepaalde hoeveelheid geheugenruimte.

De historie van de Brandwijk ondernemingen luistert als een succesverhaal. Een kaasschuurtje werd een energie- en milieuvriendelijk bedrijfspand en een vuistdikke papieren catalogus veranderde in een digitale presentatie op een webkey. Maar na drie decennia ondernemen is de bedrijfsfilosofie onveranderd. De clientèle gaat nog altijd ‘op bezoek bij Dick en Pieta’. Groot geworden door klein te blijven. De ondernemingen zijn altijd bereikbaar en de dienstverlening is optimaal. Bovendien is er een onvoorwaardelijk vertrouwen in de expertise en ervaring van het ondernemersechtpaar. Zelfs nu budgets slinken weet men een persoonlijke boodschap op creatieve, kwalitatief hoogwaardige en effectvolle wijze te realiseren. Dat geldt ook voor duurzaamheid. Men slaagt erin steeds meer duurzame producten te gebruiken zonder dat dit ten koste gaat van originaliteit of zeggingskracht.

… Moeder Pieta is het creatieve brein achter het assortiment. Zij kijkt door een klantenbril naar de nationale en internationale trends en slaagt er jaarlijks in deze te vertalen naar onderscheidende kerstpakketten. De drie dochters vervullen een specifieke rol binnen de ondernemingen. Cynthia, de oudste, coördineert voor beide ondernemingen de communicatie en exposeert als afgestudeerd fotografe regelmatig haar bijzondere en indringende werk…

Promo.nl is de jongste onderneming maar begint een steeds grotere rol te spelen. Het bedrijf dat is gespecialiseerd in relatiegeschenken, promotie artikelen en custom made heeft hetzelfde DNA als de grote ‘kerstpakketten broer’. Door expertise en creativiteit te combineren met voldoende aandacht voor de wensen en mogelijkheden wordt op creatieve, onderscheidende en effectvolle wijze invulling gegeven aan de communicatie doelstellingen van de klanten. Juist nu de budgetten onder druk staan als gevolg van de economische recessie. Promo.nl manifesteert zich op bijzondere wijze in de ‘Wereld van Brandwijk’. Prachtige showrooms geven een indringend beeld van de onbegrensde mogelijkheden. Maar tegelijkertijd heerst het besef dat men haar status voortdurend waar moet maken. Een attitude die recentelijk door diverse VIP’s werd opgemerkt en bewonderd. Ivo Opstelten, minister van Veiligheid en Justitie zei: “Geweldig stimulerende ondernemers die het telkens weer iets beter willen doen” en Hans Biesheuvel, voorzitter van MKB Nederland concludeerde: “Als dit soort mensen de ruimte krijgt dan komt het goed met Nederland.”

…De middelste dochter Milou is verantwoordelijk voor de kerstpakketten en daarnaast als vrijwilliger actief bij de Stichting Kenya Care. In die hoedanigheid bezoekt zij jaarlijks projecten in Kenya waar HIV besmette moeders worden geholpen. De jongste telg, Kimberly, rondde recentelijk haar studie economie af en etaleert haar kennis als office manager van Promo.nl…

Beide ondernemingen tonen op meerdere terreinen voortdurend hun innovatieve kracht. Niet alleen op productniveau of met bettrekking tot duurzaam ondernemen maar ook in hun communicatie is men vooruitstrevend. Men investeerde in een bedieningsvriendelijke en technisch geavanceerde website en ook de presentatie van het assortiment is vernieuwend.

Promo.nl gaf haar clientèle vorig jaar een webkey waarmee het assortiment digitaal kan worden bekeken. Hiermee leverde het een bijdrage aan het terugdringen van de bomenkap en papierberg. Dit jaar komt men met een Flashdrive waarop men verschillende catalogi digitaal kan bekijken en waarop Eego is geprogrammeerd. Een uniek product dat inspeelt op de actualiteit van het veilig opslaan van geheugen in de cloud. Klanten kunnen hierdoor permanent worden geïnformeerd en hebben bovendien de beschikking over een bepaalde hoeveelheid geheugenruimte.

delen:

Rivierenland Business nummer 6 2012

Lees volledige uitgave online
Rivierenland Business nummer 5 2022
 
Rivierenland Business nummer 4 2022
 
Rivierenland Business nummer 3 2022
 
Rivierenland Business nummer 2 2022
Rivierenland Business nummer 1 2022
 
Rivierenland Business nummer 4 2021
 
Rivierenland Business nummer 3 2021
 
Rivierenland Business nummer 2 2021
Rivierenland Business nummer 1 2021
 
Rivierenland Business nummer 4 2020
 
Rivierenland Business nummer 3 2020
 
Rivierenland Business nummer 2 2020
Rivierenland Business nummer 1 2020
 
Rivierenland Business nummer 6 2019
 
Rivierenland Business nummer 5 2019
 
Rivierenland Business nummer 4 2019
Rivierenland Business nummer 3 2019
 
Rivierenland Business nummer 2 2019
 
Rivierenland Business nummer 1 2019
 
Rivierenland Business nummer 6 2018
Rivierenland Business nummer 5 2018
 
Rivierenland Business nummer 4 2018
 
Rivierenland Business nummer 3 2018
 
Rivierenland Business nummer 2 2018
Jaarbeurs Special 2018
 
Rivierenland Business nummer 1 2018
 
Rivierenland Business nummer 6 2017
 
Rivierenland Business nummer 5 2017
Rivierenland Business nummer 4 2017
 
Rivierenland Business nummer 3 2017
 
Rivierenland Business nummer 2 2017
 
Rivierenland Business nummer 1 2017
Rivierenland Business nummer 6 2016
 
Rivierenland Business nummer 5 2016
 
Rivierenland Business nummer 4 2016
 
Rivierenland Business nummer 3 2016
Rivierenland Business nummer 2 2016
 
Rivierenland Business nummer 1 2016
 
Rivierenland Business nummer 6 2015
 
Rivierenland Business nummer 5 2015
Rivierenland Business nummer 4 2015
 
Rivierenland Business nummer 3 2015
 
Rivierenland Business nummer 2 2015
 
Rivierenland Business nummer 1 2015
Rivierenland Business nummer 6 2014
 
Rivierenland Business Tiel special
 
Rivierenland Business nummer 5 2014
 
Rivierenland Business nummer 4 2014
Rivierenland Business nummer 3 2014
 
Rivierenland Business nummer 2 2014
 
Rivierenland Business nummer 1 2014
 
Rivierenland Business nummer 6 2013
Gorinchem Business Special 2013
 
Rivierenland Business nummer 5 2013
 
Rivierenland Business nummer 4 2013
 
Rivierenland Business nummer 3 2013
Neerijnen Business Special 2013
 
Rivierenland Business nummer 2 2013
 
Rivierenland Business nummer 1 2013
 
Zaltbommel Business Special 2013
Geldermalsen Business Special 2013
 
Rivierenland Business nummer 6 2012
 
Rivierenland Business nummer 5 2012
 
Rivierenland Business nummer 4 2012
Rivierenland Business nummer 3 2012
 
Rivierenland Business nummer 2 2012
 
Rivierenland Business nummer 1 2012
 
Rivierenland Business nummer 6 2011
Zederik Business Special 2011
 
Maas en Waal Special 2011
 
Rivierenland Business nummer 5 2011
 
Rivierenland Business nummer 4 2011
Rivierenland Business nummer 3 2011
 
Rivierenland Business nummer 2 2011
 
Buren Business Special 2011
 
Rivierenland Business nummer 1 2011
Algemene voorwaarden | privacy statement Hosted by