‘Ondernemers zijn de basis van het succes’
Er bloeit iets moois in de ââ¬ËWereld van Brandwijkââ¬â¢
In een tijd van economische neergang investeren in een nieuw bedrijfspand. Het is het resultaat van drie decennia innovatief en verantwoord vooruitstrevend ondernemen. Maar er is nog een factor die
bepalend is voor het succes van Brandwijk Kerstpakketten en Promo.nl: het is het verhaal van een
gedreven ondernemer die in zijn ââ¬ËWereld van Brandwijkââ¬â¢ een geluksbloem zag opbloeienââ¬Â¦
fotografie Cynthia Brandwijk
De historie van de Brandwijk ondernemingen luistert als een succesverhaal. Een kaasschuurtje werd een energie- en milieuvriendelijk bedrijfspand en een vuistdikke papieren catalogus veranderde in een digitale presentatie op een webkey. Maar na drie decennia ondernemen is de bedrijfsfilosofie onveranderd. De clientèle gaat nog altijd ââ¬Ëop bezoek bij Dick en Pietaââ¬â¢. Groot geworden door klein te blijven. De ondernemingen zijn altijd bereikbaar en de dienstverlening is optimaal. Bovendien is er een onvoorwaardelijk vertrouwen in de expertise en ervaring van het ondernemersechtpaar. Zelfs nu budgets slinken weet men een persoonlijke boodschap op creatieve, kwalitatief hoogwaardige en effectvolle wijze te realiseren. Dat geldt ook voor duurzaamheid. Men slaagt erin steeds meer duurzame producten te gebruiken zonder dat dit ten koste gaat van originaliteit of zeggingskracht.
ââ¬Â¦ Moeder Pieta is het creatieve brein achter het assortiment. Zij kijkt door een klantenbril naar de nationale en internationale trends en slaagt er jaarlijks in deze te vertalen naar onderscheidende kerstpakketten. De drie dochters vervullen een specifieke rol binnen de ondernemingen. Cynthia, de oudste, coördineert voor beide ondernemingen de communicatie en exposeert als afgestudeerd fotografe regelmatig haar bijzondere en indringende werkââ¬Â¦
Promo.nl is de jongste onderneming maar begint een steeds grotere rol te spelen. Het bedrijf dat is gespecialiseerd in relatiegeschenken, promotie artikelen en custom made heeft hetzelfde DNA als de grote ââ¬Ëkerstpakketten broerââ¬â¢. Door expertise en creativiteit te combineren met voldoende aandacht voor de wensen en mogelijkheden wordt op creatieve, onderscheidende en effectvolle wijze invulling gegeven aan de communicatie doelstellingen van de klanten. Juist nu de budgetten onder druk staan als gevolg van de economische recessie. Promo.nl manifesteert zich op bijzondere wijze in de ââ¬ËWereld van Brandwijkââ¬â¢. Prachtige showrooms geven een indringend beeld van de onbegrensde mogelijkheden. Maar tegelijkertijd heerst het besef dat men haar status voortdurend waar moet maken. Een attitude die recentelijk door diverse VIPââ¬â¢s werd opgemerkt en bewonderd. Ivo Opstelten, minister van Veiligheid en Justitie zei: ââ¬ÅGeweldig stimulerende ondernemers die het telkens weer iets beter willen doenââ¬Â en Hans Biesheuvel, voorzitter van MKB Nederland concludeerde: ââ¬ÅAls dit soort mensen de ruimte krijgt dan komt het goed met Nederland.ââ¬Â
ââ¬Â¦De middelste dochter Milou is verantwoordelijk voor de kerstpakketten en daarnaast als vrijwilliger actief bij de Stichting Kenya Care. In die hoedanigheid bezoekt zij jaarlijks projecten in Kenya waar HIV besmette moeders worden geholpen. De jongste telg, Kimberly, rondde recentelijk haar studie economie af en etaleert haar kennis als office manager van Promo.nlââ¬Â¦
Beide ondernemingen tonen op meerdere terreinen voortdurend hun innovatieve kracht. Niet alleen op productniveau of met bettrekking tot duurzaam ondernemen maar ook in hun communicatie is men vooruitstrevend. Men investeerde in een bedieningsvriendelijke en technisch geavanceerde website en ook de presentatie van het assortiment is vernieuwend.
Promo.nl gaf haar clientèle vorig jaar een webkey waarmee het assortiment digitaal kan worden bekeken. Hiermee leverde het een bijdrage aan het terugdringen van de bomenkap en papierberg. Dit jaar komt men met een Flashdrive waarop men verschillende catalogi digitaal kan bekijken en waarop Eego is geprogrammeerd. Een uniek product dat inspeelt op de actualiteit van het veilig opslaan van geheugen in de cloud. Klanten kunnen hierdoor permanent worden geïnformeerd en hebben bovendien de beschikking over een bepaalde hoeveelheid geheugenruimte.
De historie van de Brandwijk ondernemingen luistert als een succesverhaal. Een kaasschuurtje werd een energie- en milieuvriendelijk bedrijfspand en een vuistdikke papieren catalogus veranderde in een digitale presentatie op een webkey. Maar na drie decennia ondernemen is de bedrijfsfilosofie onveranderd. De clientèle gaat nog altijd ââ¬Ëop bezoek bij Dick en Pietaââ¬â¢. Groot geworden door klein te blijven. De ondernemingen zijn altijd bereikbaar en de dienstverlening is optimaal. Bovendien is er een onvoorwaardelijk vertrouwen in de expertise en ervaring van het ondernemersechtpaar. Zelfs nu budgets slinken weet men een persoonlijke boodschap op creatieve, kwalitatief hoogwaardige en effectvolle wijze te realiseren. Dat geldt ook voor duurzaamheid. Men slaagt erin steeds meer duurzame producten te gebruiken zonder dat dit ten koste gaat van originaliteit of zeggingskracht.
ââ¬Â¦ Moeder Pieta is het creatieve brein achter het assortiment. Zij kijkt door een klantenbril naar de nationale en internationale trends en slaagt er jaarlijks in deze te vertalen naar onderscheidende kerstpakketten. De drie dochters vervullen een specifieke rol binnen de ondernemingen. Cynthia, de oudste, coördineert voor beide ondernemingen de communicatie en exposeert als afgestudeerd fotografe regelmatig haar bijzondere en indringende werkââ¬Â¦
Promo.nl is de jongste onderneming maar begint een steeds grotere rol te spelen. Het bedrijf dat is gespecialiseerd in relatiegeschenken, promotie artikelen en custom made heeft hetzelfde DNA als de grote ââ¬Ëkerstpakketten broerââ¬â¢. Door expertise en creativiteit te combineren met voldoende aandacht voor de wensen en mogelijkheden wordt op creatieve, onderscheidende en effectvolle wijze invulling gegeven aan de communicatie doelstellingen van de klanten. Juist nu de budgetten onder druk staan als gevolg van de economische recessie. Promo.nl manifesteert zich op bijzondere wijze in de ââ¬ËWereld van Brandwijkââ¬â¢. Prachtige showrooms geven een indringend beeld van de onbegrensde mogelijkheden. Maar tegelijkertijd heerst het besef dat men haar status voortdurend waar moet maken. Een attitude die recentelijk door diverse VIPââ¬â¢s werd opgemerkt en bewonderd. Ivo Opstelten, minister van Veiligheid en Justitie zei: ââ¬ÅGeweldig stimulerende ondernemers die het telkens weer iets beter willen doenââ¬Â en Hans Biesheuvel, voorzitter van MKB Nederland concludeerde: ââ¬ÅAls dit soort mensen de ruimte krijgt dan komt het goed met Nederland.ââ¬Â
ââ¬Â¦De middelste dochter Milou is verantwoordelijk voor de kerstpakketten en daarnaast als vrijwilliger actief bij de Stichting Kenya Care. In die hoedanigheid bezoekt zij jaarlijks projecten in Kenya waar HIV besmette moeders worden geholpen. De jongste telg, Kimberly, rondde recentelijk haar studie economie af en etaleert haar kennis als office manager van Promo.nlââ¬Â¦
Beide ondernemingen tonen op meerdere terreinen voortdurend hun innovatieve kracht. Niet alleen op productniveau of met bettrekking tot duurzaam ondernemen maar ook in hun communicatie is men vooruitstrevend. Men investeerde in een bedieningsvriendelijke en technisch geavanceerde website en ook de presentatie van het assortiment is vernieuwend.
Promo.nl gaf haar clientèle vorig jaar een webkey waarmee het assortiment digitaal kan worden bekeken. Hiermee leverde het een bijdrage aan het terugdringen van de bomenkap en papierberg. Dit jaar komt men met een Flashdrive waarop men verschillende catalogi digitaal kan bekijken en waarop Eego is geprogrammeerd. Een uniek product dat inspeelt op de actualiteit van het veilig opslaan van geheugen in de cloud. Klanten kunnen hierdoor permanent worden geïnformeerd en hebben bovendien de beschikking over een bepaalde hoeveelheid geheugenruimte.