Astecom Business Software
Astecom Business Software Automatisering van
administratieve processen
Bij de ontwikkeling en implementatie van gespecialiseerde business software zijn behalve functionaliteit ook transparantie, efficiency en flexibiliteit belangrijke uitgangspunten. Daarnaast is veel inzicht vereist om complexe bedrijfsprocessen op een heldere wijze inzichtelijk te maken. Astecom Business Software is producent van maatwerk software voor dienstverlening, handel en logistiek. Vanuit de centraal gelegen vestiging in Buren voorziet het gespecialiseerde bedrijf de meest uiteenlopende branches van een volledig geïntegreerd automatiseringssysteem dat oplossingen biedt voor de administratieve processen waar bedrijven dagelijks mee te maken hebben.
Een gedegen en betrouwbaar automatiseringssysteem ondersteunt niet alleen dagelijkse werkprocessen, maar biedt tevens ruimte voor groei en ontwikkeling. Ook analyses voor het optimaliseren van voorraadbeheer, marketing en klantrelaties zijn onmisbaar in een sterk concurrerende markt. Als producent van maatwerk software stelt Astecom Business Software zich tot doel bedrijfsprocessen zo efficiënt en gebruikersvriendelijk mogelijk te automatiseren. Het grote voordeel van software op maat is dat de software volledig kan worden afgestemd op bestaande processen en waar dat wenselijk is, eenvoudig kan worden aangepast, verbeterd en uitgebreid. In combinatie met maatwerk websites biedt Astecom een totaalconcept voor zowel back office als internetapplicaties.
Bewust geen
standaardapplicaties
Een maatwerkapplicatie heeft grote voordelen boven standaardapplicaties, stelt Aris Wallet. Hij is als analist en projectleider bij Astecom Business Software dagelijks betrokken bij de ontwikkeling en implementatie van branchespecifieke automatiseringssystemen. ââ¬ÅOnze pakketten zijn eenvoudig aan te passen en kunnen probleemloos en snel verder worden uitgerold. Bij standaardapplicaties is het niet of nauwelijks mogelijk om aanpassingen te realiseren met het gevolg dat er binnen een organisatie meerdere systemen worden gebruikt met alle gevolgen van inconsistentie en redundantie van gegevens. Wij nemen de bedrijfsspecifieke kenmerken juist als uitgangspunt; in tegenstelling tot softwaresystemen met standaardapplicaties leveren wij exact datgene waar een onderneming of instelling behoefte aan heeft. Maatwerk met gebruikersgemak en ruimte voor verdere uitbreiding is ook betaalbaar. Een veel voorkomende misvatting is dat standaardapplicaties goedkoper en sneller implementeerbaar zijn. Bovendien biedt branchespecifieke maatwerksoftware snel rendement: met dezelfde (of kleinere) bezetting wordt vaak binnen afzienbare tijd meer omzet gegenereerd omdat intern alle softwareapplicaties naadloos op elkaar zijn afgestemd.ââ¬Â
Gespecialiseerde
kennis en kunde
Inmiddels maken de meest uiteenlopende bedrijven gebruik van de maatwerk applicaties van Astecom. ââ¬ÅGroothandels, zorgcentra, infrastructuur en meldkamers, maar ook opleidingscentra en nabestaandenzorg doen een beroep op onze kennis en kundeââ¬Â, licht Aris Wallet toe. ââ¬ÅWij investeren graag in een duurzame relatie met onze klanten. Door bezoek op locatie, ondersteuning bij de implementatie en begeleiding van medewerkers bij de ingebruikname van het nieuwe systeem. Uiteraard bieden we bij eventuele problemen en knelpunten snel een oplossing zodat bedrijven operationeel blijven. De uitgebalanceerde personeelssamenstelling garandeert een goede mix tussen kennis van de laatste programmeertechnieken en een ruime ervaring met bedrijfskundige processen.
Detachering van softwarespecialisten
Astecom Business Software detacheert vanuit Buren softwarespecialisten die met hun specifieke kennis van dienst kunnen zijn als tijdelijke ondersteuning bij ICT afdelingen. ââ¬ÅWe beschikken over hoog opgeleide programmeurs en analisten die uitstekend op de hoogte zijn van de nieuwste ontwikkelingen op softwaregebied. Om te kunnen blijven concurreren, moeten bedrijven snel kunnen schakelen. Astecom biedt daarbij graag de helpende hand.ââ¬Â
Het digitale tijdperk heeft de afgelopen jaren in het bedrijfsleven geleid tot een totaal nieuwe vorm van presentatie en communicatie. Zowel kleine als grote ondernemingen kunnen dankzij de mogelijkheden van internet hun producten en diensten snel en efficiënt onder de aandacht brengen. Een professionele website is hierbij onmisbaar; het is dé manier om onderscheidend te zijn en het heeft een ondersteunend effect op de verkoopactiviteiten. Astecom Websites heeft zich gespecialiseerd in het ontwikkelen van webapplicaties voor de zakelijke markt en levert diensten als webdesign, webhosting, domeinregistratie en zoekmachine optimalisatie.
Astecom Websites is evenals Astecom Business Software gevestigd aan de Lange Hofstedestraat 14b in Buren. Dankzij de synergie tussen beide softwarespecialisten kan een totaalconcept worden geboden, afgestemd op de individuele wensen van de klant. Ruben Mijwaart is bij Astecom Websites verantwoordelijk voor webontwikkeling en sales. ââ¬ÅIeder zichzelf respecterend bedrijf heeft een goede websiteââ¬Â, stelt hij. ââ¬ÅDat is niet afhankelijk van omvang en omzet: wil je anno 2011 op zakelijk gebied iets betekenen, dan is een professionele website cruciaal. Het is niet alleen een goede manier om producten en diensten onder de aandacht te brengen, het biedt bedrijven ook de gelegenheid om zich te onderscheiden van de concurrent.ââ¬Â
De klantenkring van Astecom Websites is zeer divers: van groothandels met webshop tot kleinere winkels en regionale evenementen. ââ¬ÅHet MKB raakt steeds meer doordrongen van het belang van een goed te onderhouden websiteââ¬Â, weet Ruben Mijwaart. ââ¬ÅEen professionele site moet een uitstraling hebben passend bij het bedrijf, met relevante informatie die snel te vinden is. Daarnaast is het belangrijk dat de website goed vindbaar is op zoekmachines.ââ¬Â
Asteria CMS:
snel en eenvoudig
Omdat de meeste Content Management Systemen (CMS) niet zo gebruiksvriendelijk zijn heeft Astecom Websites geïnvesteerd in een eigen CMS: Asteria CMS. ââ¬ÅDit systeem bevat de functionaliteiten van een ââ¬Ëvolwassenââ¬â¢ CMS, maar onderscheidt zich door gebruiksvriendelijkheid en zoekmachine optimalisatie. Websites die draaien op Asteria CMS zijn geoptimaliseerd voor indexatie door de zoekmachines. Ook bevat het systeem alle functionaliteiten die nodig zijn voor het uitvoeren van uitgebreide zoekmachine optimalisatie (SEO). Goed en snel vindbaar zijn is cruciaal; elk bedrijf wil natuurlijk dat zoveel mogelijk klanten uit zijn doelgroep op zijn site terecht komen.ââ¬Â Ook bestaande websites kunnen draaien via Asteria CMS. Een website die wordt beheerd met Asteria CMS is gemakkelijk zelf te onderhouden. Paginaââ¬â¢s toevoegen, onderhouden of verwijderen, een contactpagina maken of fotoââ¬â¢s toevoegen is eenvoudig en snel te realiseren. Ook maakt Asteria optimaal gebruik van social media met de integratie van Twitter en Facebook. Asteria is meer dan een CMS, alle websites gebruiken dezelfde software. Ruben Mijwaart: ââ¬ÅVoordeel is dat er niet meer geprogrammeerd hoeft te worden, want de software is er al. Daarom kan er snel, efficiënt en goedkoop gewerkt worden.
Uitbreiding in de toekomst
De ontwikkeling van het Asteria CMS gaan onverminderd door. Voor doelgroepen met specifieke wensen worden modules geschreven die herbruikbaar zijn waardoor de kosten laag blijven.
Astecom Websites
Bedrijven met visie kiezen voor een professionele website
Astecom Business Software
Lange Hofstedestraat 14b
4116 EX Buren
T 0344-577229
www.astecom.nl
Astecom Websites
Lange Hofstedestraat 14b
4116 EX Buren
T 0344-571290
www.astecom-websites.nl
Dekker Van de Kamp Winnen doe je samen
Samen met diverse overheden, betrokken natuur- en milieuorganisaties en lokale groeperingen werkt Dekker Van de Kamp op verschillende locaties in Nederland aan duurzame ontwikkeling van het landschap. Kernactiviteiten hierbij zijn het delven van zand, grind en klei en het verantwoord bergen van baggerspecie. Momenteel is het gespecialiseerde bedrijf nog gehuisvest aan de Rondweg in Nijmegen, maar begin juli staat de verhuizing gepland naar de nieuwbouw in het Betuwse IJzendoorn, waar Dekker Van de Kamp al langere tijd een vestiging heeft.
ââ¬ËWinnen doe je samenââ¬â¢. Dit bedrijfsmotto brengt Dekker Van de Kamp al jaren op een unieke manier in de praktijk. Het bedrijf richt zich samen met publieke en private partijen op het ontwikkelen van landschapsprojecten door het winnen van zand, grind en keramische klei en het milieuverantwoord bergen van baggerspecie. Alle ontwikkelingen op technologisch, economisch en ecologisch vlak die bijdragen aan een gezonde leefomgeving met welvarende bewoners en goed functionerende ecosystemen, worden hiervoor op de voet gevolgd. Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) neemt in de bedrijfsfilosofie van Dekker Van de Kamp dan ook een belangrijke plaats in.
Het bedrijf is ontstaan uit een samenwerking tussen Dekker Zandbaggerbedrijf (IJzendoorn) en K3 Industriezand (Oosterhout). Beide familiebedrijven hebben een rijke historie in de delfstoffenwinning, die teruggaat naar het begin van de vorige eeuw.
Landschapsontwikkeling
Adviseur Mas Staal geeft graag uitleg over de bijzondere werkwijze van Dekker Van de Kamp. ââ¬ÅWe voorzien de bouwsector van grondstoffen en leveren tegelijkertijd een bijdrage aan de kwaliteit van de omgevingââ¬Â, licht Mas Staal toe. ââ¬ÅMaatschappelijke visies over ruimtelijke ordening spelen bij alle projecten een belangrijke rol. We winnen zand en grind dat gebruikt wordt in de industrie, woning- en wegenbouw en klei voor steenfabricage. Bij de berging van baggerspecie en landschapsontwikkeling staan de natuur en de menselijke maat centraal. Bij onze technologische toepassingen is milieurendement uitgangspunt. Daarnaast werken we met een gedragscode voor flora en fauna op kwetsbare locaties en delven we grondstoffen op een zo zuinig mogelijke manier. Bij al onze projecten werken we intensief samen met milieu- en natuurorganisaties, overheden en bewoners van een gebied.ââ¬Â Door deze unieke manier van werken heeft Dekker Van de Kamp een vooraanstaande positie opgebouwd in ons land; het bedrijf is uitgegroeid tot één van de toonaangevende spelers in haar branche.
Roots in het
Rivierengebied
Al generaties lang is Dekker Van de Kamp actief in het Rivierengebied. Enkele opvallende projecten in de regio zijn het Lingemeer en de Marspolder bij Lienden. Projectleider Hans Hooijer geeft uitleg: ââ¬ÅDe Marspolder ligt tussen Kesteren en Lienden; in samenspraak met omwonenden en het Geldersch Landschap is hier een prachtig natuurgebied ontwikkeld. Er is eerst 2,5 miljoen kuub zand en een half miljoen kuub klei gewonnen en afgevoerd. Nu heeft de plas een rijke begroeiing langs de oevers en verschillende kiezelstrandjes; midden in het water is een kunstwerk geplaatst met zwanen die het project symboliseren. Het is nu een stukje ongerepte natuur geworden waar vele beschermde vogels broeden.ââ¬Â
Werkbezoek Mark Rutte
De unieke werkwijze van Dekker Van de Kamp wordt ook op hoog niveau opgemerkt: half april kwam minister-president Mark Rutte op werkbezoek. Mas Staal: ââ¬ÅWe hebben de Bemmelse Waard bezocht, een natuurgebied aan de Waal bij Nijmegen. Dit gebied is een goed voorbeeld van integrale gebiedsontwikkeling, waarbij overheid, bedrijfsleven, omwonenden en maatschappelijke organisaties de handen ineen slaan om tot verbetering van de hoogwater veiligheid en ruimtelijke en ecologische kwaliteiten te komen. Rutte toonde zich bijzonder geïnteresseerd in deze integrale aanpak.ââ¬Â
Toekomstperspectief
Met de verhuizing naar het nieuwe onderkomen in IJzendoorn zet Dekker Van de Kamp wederom een stap voorwaarts. ââ¬ÅDe vestiging aan de dijk is modern geoutilleerd en voldoet aan alle wensen en eisen van deze tijd. Door de verhuizing keren we terug naar onze roots: vanuit het Rivierengebied kunnen we ons nog beter inzetten voor het creëren van mooie en duurzame landschap en natuur.ââ¬Â
Dekker Van de Kamp, Rondweg 29-33
6515 AS Nijmegen, T. 024-3488800
F. 024-3488808, info@dekkervandekamp.nl
www.dekkervandekamp.nl
ââ¬ËWinnen doe je samenââ¬â¢. Dit bedrijfsmotto brengt Dekker Van de Kamp al jaren op een unieke manier in de praktijk. Het bedrijf richt zich samen met publieke en private partijen op het ontwikkelen van landschapsprojecten door het winnen van zand, grind en keramische klei en het milieuverantwoord bergen van baggerspecie. Alle ontwikkelingen op technologisch, economisch en ecologisch vlak die bijdragen aan een gezonde leefomgeving met welvarende bewoners en goed functionerende ecosystemen, worden hiervoor op de voet gevolgd. Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) neemt in de bedrijfsfilosofie van Dekker Van de Kamp dan ook een belangrijke plaats in.
Het bedrijf is ontstaan uit een samenwerking tussen Dekker Zandbaggerbedrijf (IJzendoorn) en K3 Industriezand (Oosterhout). Beide familiebedrijven hebben een rijke historie in de delfstoffenwinning, die teruggaat naar het begin van de vorige eeuw.
Landschapsontwikkeling
Adviseur Mas Staal geeft graag uitleg over de bijzondere werkwijze van Dekker Van de Kamp. ââ¬ÅWe voorzien de bouwsector van grondstoffen en leveren tegelijkertijd een bijdrage aan de kwaliteit van de omgevingââ¬Â, licht Mas Staal toe. ââ¬ÅMaatschappelijke visies over ruimtelijke ordening spelen bij alle projecten een belangrijke rol. We winnen zand en grind dat gebruikt wordt in de industrie, woning- en wegenbouw en klei voor steenfabricage. Bij de berging van baggerspecie en landschapsontwikkeling staan de natuur en de menselijke maat centraal. Bij onze technologische toepassingen is milieurendement uitgangspunt. Daarnaast werken we met een gedragscode voor flora en fauna op kwetsbare locaties en delven we grondstoffen op een zo zuinig mogelijke manier. Bij al onze projecten werken we intensief samen met milieu- en natuurorganisaties, overheden en bewoners van een gebied.ââ¬Â Door deze unieke manier van werken heeft Dekker Van de Kamp een vooraanstaande positie opgebouwd in ons land; het bedrijf is uitgegroeid tot één van de toonaangevende spelers in haar branche.
Roots in het
Rivierengebied
Al generaties lang is Dekker Van de Kamp actief in het Rivierengebied. Enkele opvallende projecten in de regio zijn het Lingemeer en de Marspolder bij Lienden. Projectleider Hans Hooijer geeft uitleg: ââ¬ÅDe Marspolder ligt tussen Kesteren en Lienden; in samenspraak met omwonenden en het Geldersch Landschap is hier een prachtig natuurgebied ontwikkeld. Er is eerst 2,5 miljoen kuub zand en een half miljoen kuub klei gewonnen en afgevoerd. Nu heeft de plas een rijke begroeiing langs de oevers en verschillende kiezelstrandjes; midden in het water is een kunstwerk geplaatst met zwanen die het project symboliseren. Het is nu een stukje ongerepte natuur geworden waar vele beschermde vogels broeden.ââ¬Â
Werkbezoek Mark Rutte
De unieke werkwijze van Dekker Van de Kamp wordt ook op hoog niveau opgemerkt: half april kwam minister-president Mark Rutte op werkbezoek. Mas Staal: ââ¬ÅWe hebben de Bemmelse Waard bezocht, een natuurgebied aan de Waal bij Nijmegen. Dit gebied is een goed voorbeeld van integrale gebiedsontwikkeling, waarbij overheid, bedrijfsleven, omwonenden en maatschappelijke organisaties de handen ineen slaan om tot verbetering van de hoogwater veiligheid en ruimtelijke en ecologische kwaliteiten te komen. Rutte toonde zich bijzonder geïnteresseerd in deze integrale aanpak.ââ¬Â
Toekomstperspectief
Met de verhuizing naar het nieuwe onderkomen in IJzendoorn zet Dekker Van de Kamp wederom een stap voorwaarts. ââ¬ÅDe vestiging aan de dijk is modern geoutilleerd en voldoet aan alle wensen en eisen van deze tijd. Door de verhuizing keren we terug naar onze roots: vanuit het Rivierengebied kunnen we ons nog beter inzetten voor het creëren van mooie en duurzame landschap en natuur.ââ¬Â
Dekker Van de Kamp, Rondweg 29-33
6515 AS Nijmegen, T. 024-3488800
F. 024-3488808, info@dekkervandekamp.nl
www.dekkervandekamp.nl
Land in Beweging
Dekker Van de Kamp kenmerkt zich als een omgevingsbewuste onderneming. Onze kerntaken hebben effect op de herinrichting van het landschap. Samen met overheden, betrokken organisaties en lokale groeperingen wordt gewerkt aan een oplossing om het land dat in beweging is op een duurzame manier te ontwikkelen. Met het wandelboek ââ¬ËLand in Bewegingââ¬â¢ wil Dekker Van de Kamp de daadwerkelijke resultaten laten zien en beleven van deze samenwerkingsverbanden. Het boek bevat elf wandelroutes van gebieden waar het bedrijf actief bij betrokken is of is geweest. Alle locaties zijn vrij toegankelijk en worden beheerd door natuurorganisaties. Bij het wandelboek hoort een wandelstok, die u steeds kunt aanvullen met schildjes die bij de routes horen; deze dragen de identiteit van het betreffende gebied.
Met het wandelboek wil Dekker Van de Kamp alle mensen die van het Nederlandse landschap houden (opnieuw) kennis laten maken met de schoonheid en diversiteit van de flora en fauna van een land dat in beweging is. Als er ruimte voor gecreëerd wordt, is het landschap dynamisch en de natuur vitaal: een bron van leven en een rustpunt in ons dagelijks bestaan. Voor informatie over het wandelboek:
www.landinbeweging.nl
uitîwaarde
Vertier voor recreanten van binnen en buiten de regio
Het kantoor van uitîwaarde is gevestigd in Kerk-Avezaath (gemeente Buren). Binnen de gemeente
Buren heeft uitîwaarde een 3-tal recreatiegebieden. Deze gebieden bieden vertier voor recreanten
van binnen en buiten de regio.
Eiland van Maurik
Dit recreatiegebied is gelegen aan de Nederrijn ter hoogte van de kern Maurik. Het is een buitendijks gelegen recreatieterrein in open verbinding met de rivier. Hier verwelkomen we jaarlijks circa 200.000 bezoekers die kunnen recreëren op het strand, de ligweiden en in het water. Binnen het gebied liggen een tweetal grote campings, diverse jachthavens, een evenementenbedrijf, een pannenkoekenrestaurant, een Pitch&Puttbaan en de eerste permanente voetgolfbaan in Nederland. Ook het verenigingsleven floreert in dit gebied met een visvereniging, twee watersportverenigingen en een waterskivereniging.
Een uitgelezen recreatielocatie op het land of op het water.
De Beldert
Recreatiegebied De Beldert is gelegen in Zoelen op korte afstand van de rijksweg A15. Dit gebied krijgt komende zomer een primeur door het plaatsen van een familiewaterglijbaan van 3 meter breed. Naast deze nieuw te plaatsen speelvoorziening is al een waterspeelgoot en een luchtspringkussen aanwezig.
Een recreatiegebied voor plezier in en rond het water
Rondom en in de plas zijn ook een aantal leuke activiteiten te doen. Zo is er een duikschool en een duikvereniging aanwezig, ligt de golfbaan Batouwe op steenworp afstand en is er een evenementenbedrijf op het terrein gevestigd. Een recreatiegebied voor plezier in en rond het water!
De Meent
Dit is ons kleinste recreatiegebied in de gemeente Buren. Het is gelegen pal aan de provinciale weg aan de rand van Beusichem. De bezoekers van dit gebied komen vooral uit Beusichem en Culemborg. Diverse sportverenigingen en scholen maken zowel in de zomer als de winter gebruik van dit waterrijke recreatiegebied. De komende zomer zullen we een groot nieuw speeltoestel gaan plaatsen voor kinderen en kunnen volwassenen zich uitleven op nieuwe buitenfitness toestellen. De toegang tot de gebieden is gratis, alleen voor parkeren moet worden betaald. Voor de frequente bezoekers is het interessant om een parkeerabonnement aan te schaffen. Voor
â⬠25,- kan een heel jaar geparkeerd worden op de dagrecreatiegebieden van uitîwaarde. De parkeerabonnementen zijn te bestellen op de webshop www.uiterwaarde.nl
Volg ons voor het laatste nieuws op
http://twitter.com/#uiterwaarde
Uitîwaarde, Postbus 6139
4000 HC Tiel, T 0344 68 16 44
bezoekadres: Dorpsstraat 32 te
Kerk-Avezaath, info@uiterwaarde.nl
www.uiterwaarde.nl
De Meent te Beusichem
Kantoor Uitîwaarde
De Beldert te Zoelen
Eiland van Maurik:
Alles op één terrein voor een onvergetelijk evenement
Het Eiland van Maurik bestaat uit prachtige recreatieterreinen, waar van alles te beleven valt voor jong en oud. Ook voor de zakelijke markt is deze locatie de place to be. ââ¬ËMet Eiland Events (onderdeel van Vakantiepark Eiland van Maurik), Pitch & Putt Golf Maurik en All Sports Resort Maurik heeft het Eiland van Maurik alles in huis voor een onvergetelijk evenement.
Eiland Events
Met een gunstige geografische ligging in Midden Nederland, voldoende parkeergelegenheid voor de deur, een sfeervolle setting, capaciteit voor 50 tot 1500 personen en een ervaren organisatie heeft het Eiland van Maurik met Eiland Events alles in zich om een productpresentatie, bedrijfsevenement, teambuilding activiteit of bedrijfsfeest tot een groot succes te maken.
In Eiland Adventure ââ¬â de evenementenlocatie van Eiland Events- waant de bezoeker zich in een oud Frans vissersdorp, dat op alle gewenste manieren in te richten is. Zowel grote groepen (tot maximaal 1500 personen), als kleinere groepen (vanaf 50 personen) zullen zich hier direct welkom voelen. Ook is er een theater met een verhoogd podium met ruim 250 zitplaatsen en een professionele muziek- en geluidsinstallatie en verlichting. In de zaal kan gebruik gemaakt worden van draadloos internet en een beamer met een groot projectiescherm (op aanvraag). Tijdens eventuele pauzes is er een mobiele bar in de zaal beschikbaar.
Aan activiteiten geen gebrek bij Eiland Events. Bij slecht weer kan er een balletje getrapt worden in de voetbalkooi, maar ook indoor beachvolleybal behoort tot de mogelijkheden, evenals basketbal of klimmen langs de klimwand.
De naam Eiland Events zegt het eigenlijk al, de locatie is omgeven door water, vandaar dat scheuren over het water in een RIB powerboot, een sloepentocht of zeilen bij zonnige weersomstandigheden ook tot de opties behoort. Maar rustig peddelen in een kano of ontspannen op een waterfiets kan natuurlijk ook. Eiland Events kent uitgebreide cateringmogelijkheden, zodat een juiste afstemming van de dag mogelijk is. Een heerlijke gezonde lunch, een sfeervol buffet of een oerouderwetse en gezellige barbecue, alles is mogelijk.
Eiland Events, Eiland van Maurik 7
4021 GG Maurik, T. 0344 691502
F. 0344 692248, info@eilandevents.nl
www.eilandevents.nl
Pitch & Putt Golf
Pitch&Putt Golf is gespecialiseerd in bedrijfsuitjes. De activiteiten zijn geschikt voor jong en oud, dus kan iedereen meedoen. Pitch & Putt Golf biedt tevens alle ingrediënten voor een vergadering en een productieve dag: een mooie locatie, een grote beamer, scherm en flipover en een leuke activiteit als afsluiter van de dag.
Zoals Pitch & Putt Golf, hét golfspel voor iedereen! Golfervaring is niet nodig: iedereen mag na een korte instructie de baan op. Door de korte afstanden van de holes kunnen ook niet-golfers meedoen. Er wordt gespeeld in teams van ongeveer vier personen. De locatie van Pitch & Putt Golf Maurik heeft een karakteristiek horecapand met prachtig uitzicht over het water.
Ook kan er aan voetgolf gedaan worden. Voetgolf is een combinatie van voetbal en golf en het nieuwste uitje in Nederland. Er wordt gespeeld met een voetbal, terwijl er een 18 holes baan gelopen wordt. Het is de bedoeling om de voetbal in zo min mogelijk schoten in de hole te krijgen. Er is een zomer- en een winterbaan. De winterbaan kenmerkt zich door natuurlijke hoogteverschillen van wel zes meter en de lengte van de holes. De zomerbaan heeft een dijk als barriere en ludieke obstakels als extra moeilijkheidsgraad.
Nostalgisch zijn de solextochten, waarbij een groep op een solex en voorzien van echte authentieke lange leren jassen en een vliegeniersmuts door de Betuwe toert. Met een snelheid van 30 km per uur wordt een tocht van ongeveer anderhalf uur gemaakt.
Pitch&Putt Golf, Voetgolf en Toertocht Betuwe (solextochten)
Eiland van Maurik 15, 4021 GG Maurik
T. 0344-691252, maurik@pitch-putt.nl
www.pitch-putt.nl/maurik
info@voet-golf.nl, www.voet-golf.nl
www.toertochtbetuwe.nl
All Sports Resort Maurik
Als het gaat om bedrijfsevenementen zijn er legio locaties voorhanden om te vergaderen, een teambuildingdag te organiseren of een bedrijfsfeest of training te geven. All Sports Resort Maurik heeft al deze faciliteiten in huis plus een hele hoop extraââ¬â¢s. De locatie bevindt zich namelijk op een door water en ruig terrein omgeven eiland, het Eiland van Maurik.
Of het nu gaat om een sportieve uitdaging met een hoge fun factor of een serieuze training, All Sports Resort Maurik heeft alles in huis voor een geslaagd evenement. ââ¬ÅDe mogelijkheden om te investeren in relaties en klant- en personeelsloyaliteit zijn bij ons haast onbeperktââ¬Â, licht Raissa van der Zande, gastvrouw van All Sports Resort Maurik, toe. ââ¬ÅZeker in deze economisch wat mindere tijd is dat van onschatbare waarde.ââ¬Â De liefhebber van gemotoriseerde sporten kan er zijn hart ophalen en kan er voor kiezen om een parcours af te leggen met quads, jeeps of beach buggyââ¬â¢s.
ââ¬ÅDe gemotoriseerde activiteiten zijn geschikt voor deelnemers van ieder niveauââ¬Â, aldus Wim van Baal van All Sports Resort Maurik. Ook watersportliefhebbers kunnen er uitstekend terecht. Zo kan er met een Riva 63 over de Maurikse wateren gevaren worden en is de negen meter lange metalen partysloep ââ¬ËBavariaââ¬â¢ om te toveren tot een drijvende feestlocatie.
All Sports Resort Maurik is bovendien de organisator van de internationale Rib Rally. All Sports Resort Maurik is onderdeel van het Van der Valk concern. Op culinair gebied is er dan ook van alles mogelijk. Bovendien is er een kroeg, een beachtent en zijn de verschillende, sfeervol ingerichte vergaderzalen uitermate geschikt voor feesten of congressen voor gezelschappen tot tweehonderd personen.
All Sports Resort Maurik
Eiland van Maurik 19, 4021 GG Maurik
T. 0344-621191,info@asrm.nl
www.asrm.nl
Activiteiten op het water behoren ook tot de mogelijkheden
Eiland Events
Met een gunstige geografische ligging in Midden Nederland, voldoende parkeergelegenheid voor de deur, een sfeervolle setting, capaciteit voor 50 tot 1500 personen en een ervaren organisatie heeft het Eiland van Maurik met Eiland Events alles in zich om een productpresentatie, bedrijfsevenement, teambuilding activiteit of bedrijfsfeest tot een groot succes te maken.
In Eiland Adventure ââ¬â de evenementenlocatie van Eiland Events- waant de bezoeker zich in een oud Frans vissersdorp, dat op alle gewenste manieren in te richten is. Zowel grote groepen (tot maximaal 1500 personen), als kleinere groepen (vanaf 50 personen) zullen zich hier direct welkom voelen. Ook is er een theater met een verhoogd podium met ruim 250 zitplaatsen en een professionele muziek- en geluidsinstallatie en verlichting. In de zaal kan gebruik gemaakt worden van draadloos internet en een beamer met een groot projectiescherm (op aanvraag). Tijdens eventuele pauzes is er een mobiele bar in de zaal beschikbaar.
Aan activiteiten geen gebrek bij Eiland Events. Bij slecht weer kan er een balletje getrapt worden in de voetbalkooi, maar ook indoor beachvolleybal behoort tot de mogelijkheden, evenals basketbal of klimmen langs de klimwand.
De naam Eiland Events zegt het eigenlijk al, de locatie is omgeven door water, vandaar dat scheuren over het water in een RIB powerboot, een sloepentocht of zeilen bij zonnige weersomstandigheden ook tot de opties behoort. Maar rustig peddelen in een kano of ontspannen op een waterfiets kan natuurlijk ook. Eiland Events kent uitgebreide cateringmogelijkheden, zodat een juiste afstemming van de dag mogelijk is. Een heerlijke gezonde lunch, een sfeervol buffet of een oerouderwetse en gezellige barbecue, alles is mogelijk.
Eiland Events, Eiland van Maurik 7
4021 GG Maurik, T. 0344 691502
F. 0344 692248, info@eilandevents.nl
www.eilandevents.nl
Pitch & Putt Golf
Pitch&Putt Golf is gespecialiseerd in bedrijfsuitjes. De activiteiten zijn geschikt voor jong en oud, dus kan iedereen meedoen. Pitch & Putt Golf biedt tevens alle ingrediënten voor een vergadering en een productieve dag: een mooie locatie, een grote beamer, scherm en flipover en een leuke activiteit als afsluiter van de dag.
Zoals Pitch & Putt Golf, hét golfspel voor iedereen! Golfervaring is niet nodig: iedereen mag na een korte instructie de baan op. Door de korte afstanden van de holes kunnen ook niet-golfers meedoen. Er wordt gespeeld in teams van ongeveer vier personen. De locatie van Pitch & Putt Golf Maurik heeft een karakteristiek horecapand met prachtig uitzicht over het water.
Ook kan er aan voetgolf gedaan worden. Voetgolf is een combinatie van voetbal en golf en het nieuwste uitje in Nederland. Er wordt gespeeld met een voetbal, terwijl er een 18 holes baan gelopen wordt. Het is de bedoeling om de voetbal in zo min mogelijk schoten in de hole te krijgen. Er is een zomer- en een winterbaan. De winterbaan kenmerkt zich door natuurlijke hoogteverschillen van wel zes meter en de lengte van de holes. De zomerbaan heeft een dijk als barriere en ludieke obstakels als extra moeilijkheidsgraad.
Nostalgisch zijn de solextochten, waarbij een groep op een solex en voorzien van echte authentieke lange leren jassen en een vliegeniersmuts door de Betuwe toert. Met een snelheid van 30 km per uur wordt een tocht van ongeveer anderhalf uur gemaakt.
Pitch&Putt Golf, Voetgolf en Toertocht Betuwe (solextochten)
Eiland van Maurik 15, 4021 GG Maurik
T. 0344-691252, maurik@pitch-putt.nl
www.pitch-putt.nl/maurik
info@voet-golf.nl, www.voet-golf.nl
www.toertochtbetuwe.nl
All Sports Resort Maurik
Als het gaat om bedrijfsevenementen zijn er legio locaties voorhanden om te vergaderen, een teambuildingdag te organiseren of een bedrijfsfeest of training te geven. All Sports Resort Maurik heeft al deze faciliteiten in huis plus een hele hoop extraââ¬â¢s. De locatie bevindt zich namelijk op een door water en ruig terrein omgeven eiland, het Eiland van Maurik.
Of het nu gaat om een sportieve uitdaging met een hoge fun factor of een serieuze training, All Sports Resort Maurik heeft alles in huis voor een geslaagd evenement. ââ¬ÅDe mogelijkheden om te investeren in relaties en klant- en personeelsloyaliteit zijn bij ons haast onbeperktââ¬Â, licht Raissa van der Zande, gastvrouw van All Sports Resort Maurik, toe. ââ¬ÅZeker in deze economisch wat mindere tijd is dat van onschatbare waarde.ââ¬Â De liefhebber van gemotoriseerde sporten kan er zijn hart ophalen en kan er voor kiezen om een parcours af te leggen met quads, jeeps of beach buggyââ¬â¢s.
ââ¬ÅDe gemotoriseerde activiteiten zijn geschikt voor deelnemers van ieder niveauââ¬Â, aldus Wim van Baal van All Sports Resort Maurik. Ook watersportliefhebbers kunnen er uitstekend terecht. Zo kan er met een Riva 63 over de Maurikse wateren gevaren worden en is de negen meter lange metalen partysloep ââ¬ËBavariaââ¬â¢ om te toveren tot een drijvende feestlocatie.
All Sports Resort Maurik is bovendien de organisator van de internationale Rib Rally. All Sports Resort Maurik is onderdeel van het Van der Valk concern. Op culinair gebied is er dan ook van alles mogelijk. Bovendien is er een kroeg, een beachtent en zijn de verschillende, sfeervol ingerichte vergaderzalen uitermate geschikt voor feesten of congressen voor gezelschappen tot tweehonderd personen.
All Sports Resort Maurik
Eiland van Maurik 19, 4021 GG Maurik
T. 0344-621191,info@asrm.nl
www.asrm.nl
De liefhebber van gemotoriseerde sporten kan op het terrein zijn hart ophalen
Golfervaring is niet nodig bij Pitch & Putt Golf
Carin van Sterkenburg en Gerard van Eck, Van Eck & Van Sterkenburg Accountants
Van Eck & Van Sterkenburg Accountants
Vetrouwenspersoon en adviseur
Van Eck & Van Sterkenburg Accountants uit Buren is specialist op financieel, fiscaal en economisch gebied en kent alle fijne kneepjes van de belastingwetgeving. Het accountantskantoor ondersteunt de ondernemer bij het bepalen van het beleid. ââ¬ÅWij zijn vertrouwenspersoon en adviseurââ¬Â, aldus Gerard van Eck, eigenaar van Van Eck & Van Sterkenburg Accountants.
Iedere ondernemingsfase kent uitdagingen en hindernissen. Om verantwoorde beslissingen te kunnen nemen zoekt de ondernemer de
juiste balans tussen zakelijke, persoonlijke, emotionele en rationele afwegingen. ââ¬ÅNaast accountancy-, financiële en administratieve diensten bieden wij ook ondersteuning op meer specifieke terreinen zoals pensioenen, personeelszaken, en subsidiesââ¬Â, vertelt Gerard van Eck. ââ¬ÅMaar ook in familiekwesties als
nalatenschap, verdeling en afwikkeling bij echtscheidingen en overdracht van ondernemingen binnen en buiten de familie zijn wij gespecialiseerd.ââ¬Â
Laagdrempelig
Carin van Sterkenburg, compagnon van
Gerard van Eck, onderstreept dat Van Eck & Van Sterkenburg Accountants laagdrempelig wil zijn. ââ¬ÅDe ondernemer moet hier alles neer kunnen leggenââ¬Â, licht zij toe. ââ¬ÅWij zijn als het ware de dokter van de klant. We bieden nooit een standaardoplossing, maar maatwerk.ââ¬Â
Carin van Sterkenburg wil ondernemers op het hart drukken eerst langs hun accountant te gaan, voordat zij belangrijke beslissingen
nemen. ââ¬ÅOndernemers zijn vaklui en weten
alles van hun vak. Toch laten zij nog wel eens dingen liggen op fiscaal, juridisch en economisch gebied. Niet iedere ondernemer weet bijvoorbeeld dat je subsidie aan kunt vragen voor bepaalde investeringen binnen je bedrijf. Daarnaast kan een accountant de ondernemer behoeden voor onbezonnen stappen.ââ¬Â
AFM
Van Eck & Van Sterkenburg Accountants
is aangesloten bij de beroepsorganisatie
NOvAA. Daarnaast is het kantoor aangesloten bij twee landelijke adviesgroepen voor zelfstandige kantoren, die bekwame adviseurs in dienst hebben voor mogelijke ondersteuning van de aangesloten kantoren.
Op 29 september 2008 heeft Van Eck & Van Sterkenburg Accountants van de Autoriteit
Financiële Markten (AFM) bovendien de
vergunning ontvangen voor het uitvoeren van wettelijke controles. ââ¬ÅHier zijn wij heel trots op, aangezien maar een kleine 400 accountantskantoren in Nederland deze vergunning tot nu toe hebben ontvangenââ¬Â, zegt Gerard
van Eck. ââ¬ÅKwaliteit moet je borgen en dit doen wij door bij te blijven. Wij hebben een permanente studieverplichting en zitten
daardoor altijd op het puntje van onze stoel.ââ¬Â
Van Eck & Van Sterkenburg Accountants
Herenstraat 18, 4116 BK Buren
T. 0344-661738, F. 0344-661978
info@vevs.nl, www.vevs.nl
Jeroen Vergouw, eigenaar LIC
ââ¬ËBuren is uniek!ââ¬â¢
Met de opening van Lunch Ice Coffee (LIC) in Buren heeft het stadje in de Betuwe er weer een bevlogen ondernemer bij. Eigenaar Jeroen Vergouw steekt zijn voorliefde voor Buren niet onder stoelen of banken. ââ¬ËBijna nergens vindt je dezelfde sfeer als hierââ¬â¢.
Jeroen Vergouw, tevens eigenaar van Juffrouw Tok in Tiel, is na de brand bij zijn zaak in Tiel niet bij de pakken neer gaan zitten en opende 16 april vol enthousiasme LIC in Buren. ââ¬ÅIk ben ervan overtuigd dat LIC van toegevoegde waarde is wanneer je naar het aanbod van de binnenstad kijkt. Ik bied een product aan dat tot nu toe niet verkrijgbaar was in Buren, namelijk vers gemaakt Italiaans schepijs, zonder kleur- geur- en smaakstoffen (uitgezonderd het smurfenijs). Bovendien hebben we een fantastisch terras voor de zaak, waar de hele dag de zon schijnt.ââ¬Â
Cateringservice
Naast het ijs, dat iedere dag verkrijgbaar is in 18 verschillende smaken, kan er ook geluncht worden bij LIC. Ook voor een bakje koffie of een drankje is LIC het aangewezen adres. Daarnaast biedt LIC in samenwerking met Slagerij Smits uit Tiel een cateringservice. ââ¬ÅHier kun je terecht voor diverse themabuffetten, maar ook voor luxe amuses. Wij kunnen alles van A tot Z regelen. Van het eten en de drank tot en met statafels en stoelen.ââ¬Â
Trots
Jeroen Vergouw zegt Buren een warm hart toe te dragen. ââ¬ÅZelf woon ik in Buren en daar ben ik heel trots op. Bijna nergens vindt je dezelfde sfeer als hier. Het is hier heel gemoedelijk en het winkelaanbod wordt bepaald door bijzondere winkeltjes. Buren is uniek!ââ¬Â
Jeroen Vergouw zegt het dan ook belangrijk te vinden om Buren, gezamenlijk met de andere ondernemers, op de kaart te zetten. ââ¬ÅWe merken dat Buren in de lift zit, maar hier wordt dan ook hard voor gewerkt door alle betrokkenen. Zo wordt er 18 september een Jazzfestival georganiseerd in Buren en vindt 17 december alweer de tiende editie plaats van ââ¬ËBuren bij Kaarslicht.ââ¬â¢ Alle ondernemers pakken bij beide activiteiten groots uit. Ook bij LIC zal er op beide data van alles te doen zijn.ââ¬Â
LIC, Herenstraat 2, 4116 BK Buren
Dagelijks geopend van 10.00 tot 22.00 uur.
Juffrouw Tok herrijst uit de as
Ruim twee maanden geleden brandde het restaurant van Jeroen Vergouw, Juffrouw Tok in Tiel, tot de grond toe af. ââ¬ÅNog iedere dag ontvang ik mailtjes van mensen die mij hun steun betuigenââ¬Â, vertelt Jeroen Vergouw. ââ¬ÅDit waardeer ik enorm.ââ¬Â
Momenteel wordt er met man en macht aan gewerkt om Juffrouw Tok weer uit de as te doen herrijzen. ââ¬ÅIk probeer er een positieve draai aan te geven. Juffrouw Tok zal nog beter en mooier worden dan voorheen. Zo komen er meer zitplaatsen en zal een open keuken centraal staan in het vernieuwde restaurant. Medio september hopen we een indicatie te kunnen geven wanneer we precies weer open gaan.ââ¬Â
Het pand van LIC
Jeroen Vergouw, eigenaar van LIC in Buren
Wehkamp.nl grootste online warenhuis van Nederland
Logistiek Service Center Wehkamp al jaren vanuit Maurik operationeel
Als grootste online warenhuis van Nederland is wehkamp.nl onbetwiste marktleider op het gebied van winkelen via internet. Jaarlijks bezoeken ruim 110 miljoen mensen de webwinkel van wehkamp.nl; zelfs in het digitale tijdperk is dat een record. Maar voordat alle bestellingen zo snel mogelijk bij de klant thuis worden afgeleverd, worden ze onder andere eerst in het Betuwse Maurik opgeslagen in het Logistiek Service Center (LSC). Een rondgang door een indrukwekkend distributiecentrum.
Verrassend, eigenzinnig, actueel en betrokken. Volgens deze vier merkwaarden presenteert wehkamp.nl zich als koploper op het gebied van online shoppen. Niet alleen biedt de internetwinkel een gigantisch assortiment van meer dan 100.000 artikelen, ook qua dienstverlening loopt het online warenhuis voorop. De belofte: ââ¬Ëvandaag besteld, morgen in huisââ¬â¢ kan worden waargemaakt dankzij een ingenieus distributie- en transportsysteem. De opslag en het vervoer wordt al jarenlang vanuit het Betuwse Maurik geregeld: aan de Homoetsestraat 3b telt het Logistiek Service Center van wehkamp.nl inmiddels 31.000 vierkante meter, een oppervlakte dat gelijk staat aan zes voetbalvelden. Dagelijks rijden er vanuit Maurik zoââ¬â¢n dertig vrachtwagens naar klanten in heel Nederland.
Alles groter dan een
stofzuiger op voorraad
Het distributiecentrum van wehkamp.nl werd in 1969 in Maurik geopend; destijds telde de opslagruimte 5000 vierkante meter. Inmiddels is dit oppervlakte zes keer zo groot geworden. Manager Logistiek Hanny Kapelle geeft een toelichting: ââ¬ÅDankzij hoogbouw van het magazijn in 1986 kunnen we nu voorlopig vooruit met deze capaciteit, maar zelfs nu biedt onze locatie in Maurik nog mogelijkheden tot verdere uitbreiding met nog eens 15.000 vierkante meter.ââ¬Â
In het servicecentrum worden grotere en zwaardere producten ontvangen, opgeslagen en verzonden. ââ¬ÅWij zeggen altijd: hier staat alles wat groter is dan een stofzuiger. Dat zijn meubels, geluid- en beeldapparatuur, huishoudelijke apparaten, fietsen, fitnessapparaten en grote sport- en spelartikelen. Overige lichtere producten als kleding worden vanuit Logistiek Service Center Dedemsvaart gedistribueerd.ââ¬Â
Nieuw imago met
focus op internet
In de zomer van 2008 werd definitief afscheid genomen van het postordertijdperk en kreeg wehkamp.nl een nieuwe uitstraling: een inspirerende webwinkel met een eigentijdse identiteit. ââ¬ÅDankzij de pioniersmentaliteit liep wehkamp.nl al snel voorop op het gebied van online shoppenââ¬Â, weet Hanny Kapelle. ââ¬ÅInmiddels zijn we de grootste internetretailer van Nederland en staan we Europees gezien op de achtste plaats. Ook onderscheidt wehkamp.nl zich met de 24-uurs service, de mobiele website, de korting4daagse, een applicatie voor smartphones en een online interactief en innovatief modeplatform (www.fashioninfocus.nl). Ook als merk is wehkamp.nl met de tijd meegegaan; het enigszins stoffige imago is volledig verdwenen. Sterker nog: de huidige stijladviezen van Dyanne Beekman en Humberto Tan bewijzen dat moderne, hippe mensen zich graag aan wehkamp.nl verbinden. Dat we sinds enige tijd partner van Serious Request op 3FM zijn, is eveneens een goed voorbeeld van een geslaagde switch van ons imago.ââ¬Â
wehkamp.nl winnaar
Usability Award
Niet alleen de consument waardeert het online winkelen: recent won wehkamp.nl voor de vierde keer de Usability Award 2011 waardoor het warenhuis zich wederom een jaar lang de meest gebruikersvriendelijke website van Nederland mag noemen. ââ¬ÅDe vakjury was erg positief over onder andere de navigatie, productfilters, zoomfunctie in fotografie en vernieuwende functionaliteiten als ââ¬ËMijn Wehkampââ¬â¢ en de mogelijkheid om samen online te shoppenââ¬Â, legt Hanny uit. ââ¬ÅDaarnaast ontving wehkamp.nl op basis van stemmen van het Nederlandse publiek bovendien de Publieksprijs e-Commerce. Beide onderscheidingen zijn een erkenning voor onze vernieuwde werkwijze en website.ââ¬Â
Positieve impuls
werkgelegenheid
In de loop der jaren werd het Logistiek Service Center steeds verder geautomatiseerd om te kunnen garanderen dat goederen snel op de plaats van bestemming kunnen worden afgeleverd. ââ¬ÅOm fouten te minimaliseren en de goederenstroom optimaal te kunnen beheersen, maken we gebruik van een ingenieus automatiseringsysteem. Complexe processen als retourzendingen vragen om structurering. Uitzoeken wat de reden is van het terugsturen van een artikel, wie de klant is en hoe er gecrediteerd moet worden, vraagt tijd en nauwkeurigheid. Automatisering zorgt ervoor dat dergelijke processen snel en foutloos verlopen.ââ¬Â Anderzijds blijven mensen altijd nodig, stelt Hanny. ââ¬Åwehkamp.nl geeft de werkgelegenheid in het Rivierengebied een flinke impuls. Inmiddels zijn in Maurik ruim honderd medewerkers actief.ââ¬Â
Inspelen op de seizoenen
De klant wordt bij wehkamp.nl op zijn wenken bediend. ââ¬ÅConsumenten zijn seizoensgevoelig, dat komt in hun koopgedrag sterk tot uitingââ¬Â, weet Kapelle. ââ¬ÅWij springen daar direct op in. Als het bijvoorbeeld mooi weer wordt, neemt de vraag naar tuinmeubels in korte tijd sterk toe. Door uitgekiende logistiek zorgen wij ervoor dat we onze voorraad aanpassen op de wens van de klant zodat we onze belofte dat we snel kunnen leveren, altijd waar kunnen maken.ââ¬Â
Wehkamp.nl
ââ¬Â¢ 100.000 verschillende
artikelen
ââ¬Â¢ 110 miljoen bezoekers
per jaar
ââ¬Â¢ 1,8 miljoen persoonlijke
accounts
ââ¬Â¢ 4,4 miljoen geregistreerde bezoekers per jaar
ââ¬Â¢ 5 miljoen zendingen per jaar
Manager Logistiek Wehkamp Hanny Kapelle
Peters Assurantiën
ââ¬ËWij proberen de ondernemer bewust te maken van de risicoââ¬â¢sââ¬â¢
Voor de meeste ondernemers is het verzekeren van zaken en personen een noodzakelijk kwaad, aangezien zij zich willen richten op het ondernemerschap en niet op alle rompslomp eromheen. Peters Assurantiën uit Ingen is al jaren een betrouwbare partner in verzekeringen, die snel begrijpt waar de risicoââ¬â¢s liggen en wat de ondernemer precies nodig heeft. ââ¬ÅWij zorgen voor een advies op maat.ââ¬Â
Doordat ieder bedrijf uniek is en bij het oplossen van eventuele risicovraagstukken geen standaardoplossingen passen begint Peters Assurantiën bij nieuwe klanten niet direct met het aanbieden van verzekeringen, maar wordt eerst een risicoinventarisatie gemaakt. ââ¬ÅWe proberen de ondernemer bewust te maken van de risicoââ¬â¢s die hij looptââ¬Â, aldus Bert Peters. ââ¬ÅWij willen de onderneming dan ook van binnen en buiten leren kennen, zodat we samen met de klant kunnen bepalen hoe we de risicoââ¬â¢s beheersbaar gaan maken.ââ¬Â
Risicoinventarisatie
Samen met de klant wordt gekeken naar welke risicoââ¬â¢s verzekerd dienen te worden. ââ¬ÅHierbij kun je denken aan een brandverzekering, maar ook aan verzekering van personeel of het wagenpark. Regelmatig evalueren wij samen met de klant of er aanpassingen nodig zijn.ââ¬Â
Peters Assurantiën bemiddelt in verzekeringen voor diverse verzekeringsmaatschappijen, zodat de ondernemer verzekerd is van een goede prijs/kwaliteit verhouding. ââ¬ÅWij hebben een vertrouwensband met onze klanten en kennen iedere klant. Wij zijn op de hoogte van wat er speelt bij hen. Doordat we een kleiner kantoor zijn kunnen we bovendien snel schakelen.ââ¬Â
Specialismen
Iedere medewerker bij Peters Assurantiën heeft zijn of haar eigen specialisme vertelt Bert Peters. ââ¬ÅZo ben ik zelf gespecialiseerd in EB-markt (employee-benefits). Hierbij kun je denken aan personeelsverzekeringen. Daarnaast houd ik me bezig met de meer ingewikkelde risicovraagstukken bij grotere bedrijven.ââ¬Â
Kees Peters is tevens gespecialiseerd in bedrijven en dan met name het werk- en landbouwmaterieel, het wagenpark, brand- en aansprakelijkheidsverzekeringen.
Herman den Ambtman is er voor de particulieren en Angelique de Reuver is expert op het gebied van schade. ââ¬ÅDoordat we specialisten in huis hebben en regelmatig onderling overleggen, kunnen we de klant nog beter van dienst zijnââ¬Â, aldus Kees Peters.
Peters Assurantiën
Rijnstraat 68a ââ¬Â¢ 4031 KM Ingen
T. 0344-601537 ââ¬Â¢ info@petersassurantien.nl
www.petersassurantien.nl
Geschiedenis Peters Assurantiën
De twee broers Kees en Bert Peters zijn de vierde generatie die het bedrijf Peters Assurantiën runnen. In 1920 richtte hun opa het bedrijf Peters Assurantiën officieel op, maar daarvoor was hun overgrootvader ook al min of meer actief in de assurantiebranche. Vanaf het begin van de oprichting wisten fruittelers en fruithandelaren hun weg te vinden naar Peters Assurantiën. Inmiddels behoort deze groep nog steeds tot de vaste klantenkring.
Blijderveen Pallets
ââ¬ËDoor hergebruik van oude pallets wordt het mileu ontzienââ¬â¢
Het is geen stilzitter, Ruth Blijderveen, eigenaar van Blijderveen Pallets. Naast de drukte van de pallethandel is Blijderveen druk bezig met zijn kersenkwekerij om de bloeiende vruchten van de bomen te halen. Daarom vertelt zijn zoon Ruth Blijderveen junior over de pallethandel en het familiebedrijf in Ingen.
Vijf jaar geleden is Ruth Blijderveen begonnen in de pallethandel. In eerste instantie naast zijn werk als boer. Tot die tijd was hij nog agrariër, met koeien op stal. Maar daarmee fatsoenlijk de kost verdienen werd niet makkelijker gedurende de jaren. Daarom besloot Blijderveen de pallethandel als hoofdtaak te gaan doen. ââ¬ÅIn het begin slechts met een autootje met aanhanger. En dan de handel langsââ¬Â, vertelt Ruth Blijderveen junior. ââ¬ÅEerst met de vraag of er pallets zijn die opgekocht kunnen worden om ze later opgeknapt en zo goed als nieuw weer aan de handel te verkopen.ââ¬Â
De oudste zoon werkte al in de pallethandel en ging enkele jaren geleden bij zijn vader werken. Inmiddels is het een echt familiebedrijf en werkt de hele familie bij Blijderveen Pallets.
Vakmanschap en techniek
Blijderveen Pallets specialiseert zich in het opkopen en repareren van gebruikte pallets en de productie van nieuwe. De gebruikte pallets worden opgehaald bij verschillende bedrijven en geïnspecteerd door vaklieden die ze, waar nodig, repareren. Blijderveen zegt hierover: ââ¬ÅDit vereist bijzonder vakmanschap en de juiste techniek om aan alle Europese eisen te kunnen voldoen.ââ¬Â Ook biedt Blijderveen geheel nieuwe pallets aan. ââ¬ÅAlle soorten en maten zijn verkrijgbaar, van de bekende Europallet tot zware blokpallets of kleine displaypallets. Alles is leverbaar door heel Nederland.ââ¬Â
In drie verschillende ruimtes liggen alle soorten en maten opgeslagen. Hierdoor kan naar wens en direct geleverd worden. Ook kunnen pallets speciaal op maat gemaakt worden voor de ondernemer met bijzondere wensen. Hierdoor kan iedere ondernemer bij Blijderveen terecht, zowel de grote bedrijven die wekelijks enorme hoeveelheden pallets verbruiken als de kleinere ondernemer die slecht af en toe, of eenmalig, behoefte heeft aan pallets.
Duurzaam
Gebruikte pallets benutten heeft enkele aanzienlijke voordelen. Het is maatschappelijk verantwoord, hout en transport worden schaarser en duurder en het milieu is al zwaar belast. Door hergebruik van oude pallets wordt het milieu ontzien en onnodig kap van bomen voorkomen. ââ¬ÅEr wordt door recycling zo min mogelijk weggegooid en niets verspild. En toch blijft door vakwerk de kwaliteit van de pallets op het hoogste niveauââ¬Â, meldt Ruth Blijderveen over de duurzaamheid. ââ¬ÅMaar voor de ondernemer zit er nog een belangrijker voordeel aan, namelijk de prijs.ââ¬Â
Gebruikte pallets zijn goedkoper. Vooral bij grote hoeveelheden is het voor de ondernemer bijzonder aantrekkelijk gebruik te maken van deze service die kwaliteit, duurzaamheid en prijs optimaal benut. De gebruikte pallets worden bij verschillende bedrijven opgekocht. Dat is voordelig voor de ondernemer die zijn pallets niet meer nodig heeft of toe is aan nieuwe. Voor de pallets die ze verkopen aan Blijderveen Pallets krijgen ze een fatsoenlijke prijs, waarna ze opgeknapt kunnen worden. Als ze opgeknapt zijn voldoen ze aan de alle Europese eisen. De kwaliteit is een zo goed als een nieuwe pallet die voor ieder transport weer gebruikt kan worden.
Crisis
Ook Blijderveen Pallets heeft de economische crisis gemerkt. ââ¬ÅOpeens stond de opslag vol met pallets en de prijs stond onder druk. De vraag werd natuurlijk minder. Inmiddels merken we dat de economie echt weer begint aan te trekkenââ¬Â, informeert Ruth Blijderveen junior. ââ¬ÅDe industrie heeft weer vraag naar goederen en dus naar pallets om die goederen op te transporteren. Ondertussen proberen wij de prijs voor de afnemer zo laag mogelijk te houden. Dit wij gegroeid zijn de laatste jaren ondanks moeilijke economische tijden. Wij proberen altijd de beste prijs te realiseren.ââ¬Â
Een meer persoonlijke crisis was het toen het huis van de ouders Blijderveen afbrandde bijna drie jaar geleden. ââ¬ÅWaarschijnlijk een kortsluiting op het bedrijf en het woonhuis was daarbij ook afgebrandââ¬Â, vertelt Blijderveen hierover. Inmiddels staat het nieuwe huis in de steigers en kan het bijna opgeleverd worden. ââ¬ÅMijn ouders hebben de laatste jaren in een bouwkeet naast het huis gewoond en zijn nu wel toe aan eindelijk weer een fijne woning.ââ¬Â
Na vijf jaar is Blijderveen Pallets inmiddels uitgegroeid tot een bedrijf met rond de tien werknemers. ââ¬ÅDat wisselt af en toeââ¬Â, zegt de oudste zoon. ââ¬ÅWat belangrijk is, is dat we vakmensen in dienst hebben die niet bang zijn hun handen vuil te maken. Het is hard werken en soms vies, maar wel eerlijk.ââ¬Â
Ook het wagenpark is uitgebreid. Waar Ruth Blijderveen toen hij net begon nog met een aanhanger bij de industrie langs ging, beschikt het bedrijf nu over drie transportwagens die grote hoeveelheden pallets binnen de kortst mogelijke termijn door heel Nederland kunnen brengen. ââ¬ÅZo snel mogelijk naar de juiste plek, en zo voordelig mogelijk leveren.ââ¬Â
Blijderveen Pallets, Luchtenburg 4
4031 KE Ingen, T. 06-51293533
blijderveen-pallets@hotmail.com
Vijf jaar geleden is Ruth Blijderveen begonnen in de pallethandel. In eerste instantie naast zijn werk als boer. Tot die tijd was hij nog agrariër, met koeien op stal. Maar daarmee fatsoenlijk de kost verdienen werd niet makkelijker gedurende de jaren. Daarom besloot Blijderveen de pallethandel als hoofdtaak te gaan doen. ââ¬ÅIn het begin slechts met een autootje met aanhanger. En dan de handel langsââ¬Â, vertelt Ruth Blijderveen junior. ââ¬ÅEerst met de vraag of er pallets zijn die opgekocht kunnen worden om ze later opgeknapt en zo goed als nieuw weer aan de handel te verkopen.ââ¬Â
De oudste zoon werkte al in de pallethandel en ging enkele jaren geleden bij zijn vader werken. Inmiddels is het een echt familiebedrijf en werkt de hele familie bij Blijderveen Pallets.
Vakmanschap en techniek
Blijderveen Pallets specialiseert zich in het opkopen en repareren van gebruikte pallets en de productie van nieuwe. De gebruikte pallets worden opgehaald bij verschillende bedrijven en geïnspecteerd door vaklieden die ze, waar nodig, repareren. Blijderveen zegt hierover: ââ¬ÅDit vereist bijzonder vakmanschap en de juiste techniek om aan alle Europese eisen te kunnen voldoen.ââ¬Â Ook biedt Blijderveen geheel nieuwe pallets aan. ââ¬ÅAlle soorten en maten zijn verkrijgbaar, van de bekende Europallet tot zware blokpallets of kleine displaypallets. Alles is leverbaar door heel Nederland.ââ¬Â
In drie verschillende ruimtes liggen alle soorten en maten opgeslagen. Hierdoor kan naar wens en direct geleverd worden. Ook kunnen pallets speciaal op maat gemaakt worden voor de ondernemer met bijzondere wensen. Hierdoor kan iedere ondernemer bij Blijderveen terecht, zowel de grote bedrijven die wekelijks enorme hoeveelheden pallets verbruiken als de kleinere ondernemer die slecht af en toe, of eenmalig, behoefte heeft aan pallets.
Duurzaam
Gebruikte pallets benutten heeft enkele aanzienlijke voordelen. Het is maatschappelijk verantwoord, hout en transport worden schaarser en duurder en het milieu is al zwaar belast. Door hergebruik van oude pallets wordt het milieu ontzien en onnodig kap van bomen voorkomen. ââ¬ÅEr wordt door recycling zo min mogelijk weggegooid en niets verspild. En toch blijft door vakwerk de kwaliteit van de pallets op het hoogste niveauââ¬Â, meldt Ruth Blijderveen over de duurzaamheid. ââ¬ÅMaar voor de ondernemer zit er nog een belangrijker voordeel aan, namelijk de prijs.ââ¬Â
Gebruikte pallets zijn goedkoper. Vooral bij grote hoeveelheden is het voor de ondernemer bijzonder aantrekkelijk gebruik te maken van deze service die kwaliteit, duurzaamheid en prijs optimaal benut. De gebruikte pallets worden bij verschillende bedrijven opgekocht. Dat is voordelig voor de ondernemer die zijn pallets niet meer nodig heeft of toe is aan nieuwe. Voor de pallets die ze verkopen aan Blijderveen Pallets krijgen ze een fatsoenlijke prijs, waarna ze opgeknapt kunnen worden. Als ze opgeknapt zijn voldoen ze aan de alle Europese eisen. De kwaliteit is een zo goed als een nieuwe pallet die voor ieder transport weer gebruikt kan worden.
Crisis
Ook Blijderveen Pallets heeft de economische crisis gemerkt. ââ¬ÅOpeens stond de opslag vol met pallets en de prijs stond onder druk. De vraag werd natuurlijk minder. Inmiddels merken we dat de economie echt weer begint aan te trekkenââ¬Â, informeert Ruth Blijderveen junior. ââ¬ÅDe industrie heeft weer vraag naar goederen en dus naar pallets om die goederen op te transporteren. Ondertussen proberen wij de prijs voor de afnemer zo laag mogelijk te houden. Dit wij gegroeid zijn de laatste jaren ondanks moeilijke economische tijden. Wij proberen altijd de beste prijs te realiseren.ââ¬Â
Een meer persoonlijke crisis was het toen het huis van de ouders Blijderveen afbrandde bijna drie jaar geleden. ââ¬ÅWaarschijnlijk een kortsluiting op het bedrijf en het woonhuis was daarbij ook afgebrandââ¬Â, vertelt Blijderveen hierover. Inmiddels staat het nieuwe huis in de steigers en kan het bijna opgeleverd worden. ââ¬ÅMijn ouders hebben de laatste jaren in een bouwkeet naast het huis gewoond en zijn nu wel toe aan eindelijk weer een fijne woning.ââ¬Â
Na vijf jaar is Blijderveen Pallets inmiddels uitgegroeid tot een bedrijf met rond de tien werknemers. ââ¬ÅDat wisselt af en toeââ¬Â, zegt de oudste zoon. ââ¬ÅWat belangrijk is, is dat we vakmensen in dienst hebben die niet bang zijn hun handen vuil te maken. Het is hard werken en soms vies, maar wel eerlijk.ââ¬Â
Ook het wagenpark is uitgebreid. Waar Ruth Blijderveen toen hij net begon nog met een aanhanger bij de industrie langs ging, beschikt het bedrijf nu over drie transportwagens die grote hoeveelheden pallets binnen de kortst mogelijke termijn door heel Nederland kunnen brengen. ââ¬ÅZo snel mogelijk naar de juiste plek, en zo voordelig mogelijk leveren.ââ¬Â
Blijderveen Pallets, Luchtenburg 4
4031 KE Ingen, T. 06-51293533
blijderveen-pallets@hotmail.com
Ruth Blijderveen junior werkt met veel plezier bij het bedrijf van zijn vader.